Дженерали пусна онлайн застраховки с до 50 лв. отстъпки

01 ноември 2011 | 13:25

Специални цени с максимална отстъпка до 50 лв. за всички полици по застраховка Гражданска отговорност предложи Дженерали Застраховане АД в портал за онлайн продажба на застраховката.

Страницата online.generali.bg стартира от днес и ще донесе няколко значителни преимущества на клиентите, обясниха от дружеството. Основното сред тях са специални онлайн цени с максимална отстъпка до 50 лв. Размерът на намалението ще зависи от възрастта на водача, региона, обема на двигателя, марката на автомобила и историята на щетимостта.

Няколко минути са необходими за поръчка на застрахователната полица по интернет, обясниха още от Дженерали. Хартиеното копие, заедно със стикер и зелена карта ще се доставят безплатно в рамките на 48 часа до посочен от клиента адрес. Полицата може да получи само конкретния клиент, като трябва да представи лична карта на куриера.

Онлайн застраховането на Дженерали България е разработено от собствени екипи на застрахователя в близко сътрудничество с външни консултанти от България и Чехия.

“Дженерали България използва предимството на дългогодишното присъствие и опит на държавите с развити интернет пазари, като Италия и Централна Европа ” отбеляза София Христова, Директор онлайн застраховане, CRM и проектен офис в Дженерали България.

Порталът предлага само едногодишни полици с еднократно заплащане. За сключване на полица с по-кратък срок, при условията на чл.262 от КЗ, клиентите трябва да посетят най-близкото за Вас представителство на Дженерали.


по темата

Коментари (50)

31
Брокер от Пловдив
2011-11-02 12:56:34
Ти малоумен ли си та три пъти ни пускаш твойте глупости!? Данъкът няма нищо, ама нищо общо със застраховката, за да го даваш за пример. Глупостите ти за 35% комисион също са смешни - явно нямаш представа какво се срлучва в нашия бранш... За едно си прав - компаниите сами решават дали искат да работят с посредници. Дженерали явно не искат. Ок, в такъв случай ние брокерите и агентите ще им изпълним това желание и то с голямо удоволствие!!! Много ще ми е гот след време като почнат да ни свалят и да ни се молят и да просят да им пускаме бизнес. Глупаци!
32
До посредниците
2011-11-02 12:25:49
Уважаеми посредници (независимо дали сте брокери или агенти). СВИКВАЙТЕ!!! Така е по целия свят, така ще е и тук. Просто това е тенденцията. Тази задължителна застраховка, която има характер на данък не се нуждае от 35% комисион, за да стигне до потребителя/данъкоплатеца. Когато си плащам данък например, не се появява посредник, които да ме посъветва как да платя и да ми вземе комисион. Това е задължителна застраховка, условията по нея са унифицирани, просто цените на компаниите са различни, лесна е за сключване, задължитлно е с електронно издаване. Компаниите решават дали да работят със посредници или без тях. Дженерали доколкото знам и досега не работят с посредници точно по тая застраховка. Просто влезте в Гугъл напишете "online motor insurance" и вижте за какво става на въпрос във САЩ, Великобритания и дори Полша и навсякъде по света. Нещата идват и в България, просто процесът е по-бавен при нас. Скоро и други компании ще го направят. Времената на писането на коленце на кочани с 35% комисион + талон за ГТП + кило захар отминаха и три кебапчета отминаха, или поне оса в процес на отминаване. Премислете малко, преди да се гневите и вземете мерки, ориентирайте бизнеса си към други сфери или към други продукти. Живота например трудничко ще почне да се продава онлайн. И други компании ще последват Дженерали, може би не сега, но след време! Помислете си с какво ще се занимавата от тук на сетне и не се инатете като гръцки гражданин след 40 годишно ояждане с евросредства! ;-)
33
До посредниците
2011-11-02 12:20:31
Уважаеми посредници (независимо дали сте брокери или агенти). СВИКВАЙТЕ!!! Така е по целия свят, така ще е и тук. Просто това е тенденцията. Тази задължителна застраховка, която има характер на данък не се нуждае от 35% комисион, за да стигне до потребителя/данъкоплатеца. Когато си плащам данък например, не се появява посредник, които да ме посъветва как да платя и да ми вземе комисион. Това е задължителна застраховка, условията по нея са унифицирани, просто цените на компаниите са различни, лесна е за сключване, задължитлно е с електронно издаване. Компаниите решават дали да работят със посредници или без тях. Дженерали доколкото знам и досега не работят с посредници точно по тая застраховка. Просто влезте в Гугъл напишете "online motor insurance" и вижте за какво става на въпрос във САЩ, Великобритания и дори Полша и навсякъде по света. Нещата идват и в България, просто процесът е по-бавен при нас. Скоро и други компании ще го направят. Времената на писането на коленце на кочани с 35% комисион + талон за ГТП + кило захар отминаха и три кебапчета отминаха, или поне оса в процес на отминаване. Премислете малко, преди да се гневите и вземете мерки, ориентирайте бизнеса си към други сфери или към други продукти. Живота например трудничко ще почне да се продава онлайн. И други компании ще последват Дженерали, може би не сега, но след време! Помислете си с какво ще се занимавата от тук на сетне и не се инатете като гръцки гражданин след 40 годишно ояждане с евросредства! ;-)
34
До посредниците
2011-11-02 11:42:16
Уважаеми посредници (независимо дали сте брокери или агенти). СВИКВАЙТЕ!!! Така е по целия свят, така ще е и тук. Просто това е тенденцията. Тази задължителна застраховка, която има характер на данък не се нуждае от 35% комисион, за да стигне до потребителя/данъкоплатеца. Когато си плащам данък например, не се появява посредник, които да ме посъветва как да платя и да ми вземе комисион. Това е задължителна застраховка, условията по нея са унифицирани, просто цените на компаниите са различни, лесна е за сключване, задължитлно е с електронно издаване. Компаниите решават дали да работят със посредници или без тях. Дженерали доколкото знам и досега не работят с посредници точно по тая застраховка. Просто влезте в Гугъл напишете "online motor insurance" и вижте за какво става на въпрос във САЩ, Великобритания и дори Полша и навсякъде по света. Нещата идват и в България, просто процесът е по-бавен при нас. Скоро и други компании ще го направят. Времената на писането на коленце на кочани с 35% комисион + талон за ГТП + кило захар отминаха и три кебапчета отминаха, или поне оса в процес на отминаване. Премислете малко, преди да се гневите и вземете мерки, ориентирайте бизнеса си към други сфери или към други продукти. Живота например трудничко ще почне да се продава онлайн. И други компании ще последват Дженерали, може би не сега, но след време! Помислете си с какво ще се занимавата от тук на сетне и не се инатете като гръцки гражданин след 40 годишно ояждане с евросредства! ;-)
35
брокер
2011-11-02 09:46:15
Напълно съм съгласен с мнението на PICH. От друга страна това наистина е отчаян опит на поредния застраховател да увеличи директните си продажби, без да разбира че основните канали за продажба по цял свят минават именно през брокерите! Дженерали са на път да откажат и малкото брокери колеги, които работят с тях, агенти мисля че нямат при тези цени....Определено ще дойде моментът, когато застрахователите ще разберат че паднаха сами в собствения си капан, заложен уж за брокерите с намаляването на комисионните по гражданска отговорност....
36
PICH
2011-11-02 07:49:02
Уважаеми Господа, В края на миналата година родните застрахователи се опитаха да убият посредниците в България. Намалиха комисионите, като си мислеха, че ще си вдигнат собствените продажби. Топ мениджърите в тези компании обаче не отчетоха няколко съществени обстоятелства. Първото и най-важното от тях е поведението на клиента, а второто анализа на дейността на техните структури. Спецификата на ГО е такава, че единствения мотив за покупка е цената. А проверката за цената уважаеми застрахователи се прави при брокера а не от офис на офис на застрахователи. И второ, никой от "умните" мениджъри не проучи какво правят техните структури. Истината е, че собствените структури всъщност са хора, които злоупотребяват с доверие, като вкарват директния бизнес по собствен посреднически договор и лапат комисионната. Тези две неща не бяха отчетени и резултата е налице. Хората отново избраха брокерите, а застрахователите останаха без така желания директен бизнес. Уважаеми господа от Generali, бих искал да Ви кажа, че Вие сте поредните, които без анализ и мисъл влизате в спиралата на НЕУСПЕХА и Ви чакат тежки времена след тази ваша глупост. В един момент ще бъдете с в състояние на молещи се за бизнес, което в преовод значи ще плащате повече на брокери и агенти за да се върнат при вас.
37
Скъпи Агенти
2011-11-01 22:31:03
това е бъдещето и колкото по бързичко го приемете толкова по-добре за вас. G под лъфъ
38
ТТТ
2011-11-01 17:53:11
Простотиите не започната една тепърва следва да им се насладим :-) Това е крайна мярка от тяхна страна според мен , но също така и толкова глупава :-)
39
пчеличка
2011-11-01 17:17:17
I&G ще са много доволни от този факт.Пуснаха по пързалката силни брокери и малцина агенти които са им останали! Ае Честито! Може да затворите и фронт офиса:)Що не вземете и автокаско да пуснете онлайн?
40
agent na Generali
2011-11-01 16:57:46
Abe tezi nashte se umopomrachiha totalno. Ebasi smotanyanice. che kaja na kolegite ga gi otsfirim.
1 2 3 4 5

Име:

Коментар:


Анкета

Застраховате ли се?

ГЛАСУВАЙ