Дженерали пусна онлайн застраховки с до 50 лв. отстъпки

01 ноември 2011 | 13:25

Специални цени с максимална отстъпка до 50 лв. за всички полици по застраховка Гражданска отговорност предложи Дженерали Застраховане АД в портал за онлайн продажба на застраховката.

Страницата online.generali.bg стартира от днес и ще донесе няколко значителни преимущества на клиентите, обясниха от дружеството. Основното сред тях са специални онлайн цени с максимална отстъпка до 50 лв. Размерът на намалението ще зависи от възрастта на водача, региона, обема на двигателя, марката на автомобила и историята на щетимостта.

Няколко минути са необходими за поръчка на застрахователната полица по интернет, обясниха още от Дженерали. Хартиеното копие, заедно със стикер и зелена карта ще се доставят безплатно в рамките на 48 часа до посочен от клиента адрес. Полицата може да получи само конкретния клиент, като трябва да представи лична карта на куриера.

Онлайн застраховането на Дженерали България е разработено от собствени екипи на застрахователя в близко сътрудничество с външни консултанти от България и Чехия.

“Дженерали България използва предимството на дългогодишното присъствие и опит на държавите с развити интернет пазари, като Италия и Централна Европа ” отбеляза София Христова, Директор онлайн застраховане, CRM и проектен офис в Дженерали България.

Порталът предлага само едногодишни полици с еднократно заплащане. За сключване на полица с по-кратък срок, при условията на чл.262 от КЗ, клиентите трябва да посетят най-близкото за Вас представителство на Дженерали.


по темата

Коментари (50)

11
Умен
2011-11-03 17:46:17
Да го тура на майка ти!
12
Страшен Умник до Умник
2011-11-03 14:37:55
Ти си бил много прост БЕ.
13
Умен
2011-11-03 14:27:04
Това било краят на моторните агенти и брокери!? Да, ама Не! Дори и в развитите пазари, брокерите държат продажбите, дори и през интернет чрез така наречените сайтове-агрегатори. Логиката е проста - по-евтино е за застрахователите да се случва така (имайте предвид, че е скъпо да поддържаш собствен сайт, да доставяш полиците и най-вече да рекламираш тази услуга). А и като капак цените ти трябва да са най-добри. Е няма как да стане лесно и евтино. Това, което се случва в България е нещо моментно и не подхождайте толкова емоционално. Истината е, че брокерите са супер сила и нещата лека полека ще се наместят. Истина е обаче, че преди да направят поредната олигофрения, застрахователите трябва да първо да помислят, а не да действат като Дженерали...
14
До "До посредниците"
2011-11-03 13:28:25
Аз вярвам, че в спора побеждава истината, не ми толкова аз да съм прав или някоя моя лична теория. Има разбирателство по някои теми, но все още забелязвам и разноспосочност, а именно: 1."ПОСРЕДНИКЪТ НЯМА И ЕДНА СТОТИНКА РАЗХОД ЗА ОБСЛУЖВНЕ НА ГО" - абсолютно невярно! От начина, по който един брокер или агент си върши работата, може да има и малък, може и голям разход. Комисионът е и една награда от застрахователя за привлечен клиент. Награда, защото в закона ГО е задължителна, но на пазара има 20 компании. 2. Застрахователите предлагат и други продукти - каско, имущество, други отговорности. Отговорности, които въпреки че са задължителни КФН не регулира комисионните разходи по тях!!! Странно, а! Тези продукти са по-трудни за продаване, а и по-сложни за консултуиране. Значи на принципа на симбиозата, застрахователи и посредници трябва да предлагат и рентабилни и нерентабилни продукти. Ако спрат кранчето на посредниците за рентабилните продукти, какво остава освен да се срине пазара? В крайна сметка, ако някой посредник разчита само на ГО и на писане на коленце, него пазара ще го издуха. Но има такива които карат "по правилата" на бизнеса - офис, служители, техника, реклама - това са разходите. 3. Все ще има клиенти, които ще имат клиенти, които ще плащат кеш, ще ходят по офиси, ще имат няколко МПС и други имущества и рискове. Ще искат персонален консултант, да усещат сигурност на адекватно значим партньор. Уеб сайт за продажби се прави донякъде и за престиж, но главно и за малкия масов клиент с една колица, за който цената е единствено важна. Големият клиент също го вълнува цената, но той иска повече внимание, оферта, лично отношение. Не иска да седи по сайтове, нито пък счетоводителката му или техническия секретар. Това е. 4. Отстъпки! Комисион да се отстъпва по принцип не приемам. Но в последните години клиентите сами го удариха на пазарлък. Някои подрониха авторитета на пазара с най-елементарните средства - дъмпинг. Те ще си отидат първи от пазара. Комисионът всъщност не е голям. След като законът удари комисионните, сега вместо да поевтинеят застраховките, цените пак си растат, а щети не очаквам някой да плаща по -щедро от преди... 5. За мен по смисъла на свободната конкуренция е неразумно да се меси КФН или законодателния орган в това какви са разходите на бизнеса. Следваща стъпка ще е да се намеси и в цените. А помните - когато застраховтели дискутираха тоа - айде КАРТЕЛ. Ако го прави КФН - мисли за потребителите. Някои такива мислители искаха да ви направят плащането на ГО еднократно. Други мислители ви сложиха 2% данък + 2% и върху премията към Гаранционен фонд и тксата за стикера 1.40 .... и т.н.
15
Клиент
2011-11-03 12:53:22
Това е краят на моторните агенти и брокери!
16
До посредниците
2011-11-02 22:08:32
broker, ти си единствения, човек, които успя да ме убеди в нещо - съгласен съм с теб, че е тъпо една компания да има две цени - една за директно продаване в интернет и още една, по-висока за посредници. Съгласен съм, че един голям, ама много голям брокер ще може да създаде система за продажба, която да е по-ефикасна и съответно по-евтина от един застраховател. Да за това си прав. Но и донякъде оправдавам Дженерали. Те са просто първите, те пуснаха сайта си, добър-лош, функционален-нефункционален, няма голямо значение. От някъде трябва да се почне, духът вече е пуснат от бутилката. Сега са наред брокерите. Нека да направят те истинска система за онлайн продажби, нека да намерят застраховател, които да бие цените на Дженерали с включен брокерски комисион (какъвто и да му е размера) и тогава Дженерали ще ядат дървото и ще си коригират политиката. Все пак ако ние клиентите чакахме от брокерите, сами да си свалят комисионите и то неколкократно, ако чакахме от тях да направят сайт за евтини продажби и т.н. дълго трябваше да чакаме. Като казвах, че не ми трябва посредник, които да ми държи ръката, докато натискам клавишите на клавиатурата бях и прав и не особено прав. Да наистина не ми трябва такъв посредник, но си прав, чеможе и да ми потрябва посредник. И този посредник трябва да е такъв, които да е направил конкурентен на Дженерали сайт и който да продава с по-евтини аквизационни разходи и от Дженерали - тогава просто ще посетя сайта на този брокер и ще си купя застраховка от тоя сайт, ЗАЩОТО ЩЕ Е ПО–ЕВТИНА. Но все пак Дженерали дадоха импулс на процеса и аз като клиент съм доволен. Дали компаниите ще продават без посредници и ще губят от това, че аквизационните им разходи ще са високи, дали ще продават само рисковата част и ще делегират права на посредници да си калкулират комисион не ме интересува. Интересува ме комисионът на посредника или аквизационния разход на застрахователя да са минимални. Дженерали хвърли ръкавицата, аз ще чакам отговора на конкуренцията! Но продължавам да твърдя, че времето на непрофесионалните посредници изтече. Лапачите на комисион по ГО вече няма да лапат. Комисионът ще е минимален и ще трябва да се заслужи, а ще се заслужава с евтин канал за дистрибуция. Късане на обувки и връщане на 2/3 от комисиона няма да има. :-) И все пак дори и в тая ситуация ще има застрахователи, които ще си продават без комисионери - техен избор, ако са по-ефективни да продават. :-) Падежът на ГО ми е през април. Ще следя сайта, ще следя и конкуренцията и ще видя тогава от къде ще пазарувам! Ето признах си, че не съм бил съвсем прав. Мисля обаче и че бях прав, докато давах съвети на тия, дето мислят, че ще си изкарват хляба от продажба на ГО да спрат да си мислят това. Свършиха тия времена. Застраховката ГО ще храни все по малко на брой хора и тези хора ще са професионалисти, а не късачи на подметки и връщачи на комисион. Помислете за други продукти - Живот, имущества, Каско (докато не го вкарат и каското в някои сайт ;–) или просто си потърсете друго поприще! Хайде чао засега, че почна мача!
17
broker
2011-11-02 19:29:49
До До посредниците не можах да разбера един онлайн магазин ли ти трябва или искаш да обикаляш сайтовете на всичките компании. Защото при двойните тарифи според мен ще обикаляш по всичките сайтове и определено няма да си свършиш работата за една минута. А през това време компаниите ще плащат за реклама това е нормално. Според мен ненормалното е да има по 2 тарифи за един и същи продукт на 1 компания визирам не само Дженерали, но и Виктория, като едната е само за директни продажби дрън дрън. Виктория като продават в собствените си офиси да не би да нямат разходи а? Или ако автомобила ти е примерно на 1800 директно от дженерали ли ще си купиш застраховката онлайн или от някой друг сайт, който ти предлага продукт на друга компания на по-ниска цена въпреки, че сигурно брокера получава комисион. Ето затова става дума, когата се иска да се оптимизират разходите. Не забравяйте, че разходите които компанията плаща по комисини на брокерите може да се окаже, че са по малки от рекламните им къмпании при директни продажби. Абе какво ли се обеснявам за мен този въпрос вече не съществува. Надявам се, че колегите са прочели постовете ми апелирам асоциацията да направи дискусия на темата за двойните стандарти. Ще следя сайтовете и ако има такава ще се включа с удоволствие.
18
До посредниците
2011-11-02 19:14:45
" ВИЖ, РАЗБИРАЧ, ЩО ТИ Е НАПРИМЕР МАГАЗИН ЗА ТЕХНИКА, ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ, КАТО МОЖЕ ДА ИМА САМО УЕБСАЙТОВЕ?? А? КАКВО ТЕ КОНСУЛТИРАТ ПОВЕЧЕ В МАГАЗИНА, ТИ ВСИЧКО СИ ЗНАЕШ??? АЙДЕ СЕДНИ И ПОМИСЛИ, ЧЕ НЕ ВСЕКИ Е КОМПЮТЪРНО ГРАМОТЕН ДА ПАЗАРУВА В ИНТЕРНЕТ. А И НЕ ВИНАГИ ВСЕКИ ИСКА ДА ПАЗАРУВА В ИНТЕРНЕТ? ПРАВОТО НА ИЗБОР ТРЯБВА ДА ГО ИМА. ИСКАМ СЕГА Д АМИ КАЖЕШ КОЛКО СТРУВА ЕДИН САЙТ ЗА ПРОДАЖБИ С ВСИЧКИТЕ МУ ЕКСТРИ - НЕ ТАКЪВ ЗА 200 ЛВ. С ДВЕ КАРТИНКИ, А ТАКЪВ СЪС СЕРИОЗНИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ И ПОДДРЪЖКА. АЙДЕ СЕГА ГО ИЗДЪРЖАЙ ТОЯ САЙТ С 0,0005% - Виж сега разбирач, ти просто не ме четеш, нещата, които си написал съм ги написал и аз - не всеки е компютърнограмотен, ама все повече ще стават. Това със сайта на Дженерали е само началото. Все повече хора ще купуват задължителна ГО през интернет без комисион или с минимален такъв. Не знам колко струва един сайт за онлайн продажби и не ме интересува. Да му мислят хората от бизнеса. Знам само, че ако ще продаваш по пет застраховки на седмица и 1000% комисион няма да ти стигнат. Ако ще прадаваш 100000 бр. на година, 1 лв. от всяка продажба ще ти е достатъчна. ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ СЕ ОПИТВАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТОВА Е ТЕНДЕНЦИЯ, ДЖЕНЕРАЛИ СА ПЪРВИТЕ, ДРУГИ ЩЕ ГИ ПОСЛЕДВАТ, ЩЕ СЕ СЪЗДАДЕ ЦЕНОВИ НАТИСК И ТОГАВА И ТЕЗИ КОЙТО ПРОДАВАТ ПО ТРАДИЦИОННИЯ НАЧИН ЩЕ СВАЛЯТ ЦЕНИТЕ И НЕМИНУЕМО КОМИСИОННИТЕ, ДОКАТО НЕ СТАНАТ ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛКИ. комисонни ще плащат мангалите и неграмотниците, които нямат карта виза и мислят че "Интернет" е марка китайски прахосмукачки. Дълго още ще има и традиционни, познати ни до момента сделки с ГО, но просото улавайте знаците, които ви се дават. Нормативно беше ограничен комисиона, застраховките се правят само електронно и се отчитат почти веднага в контролния орган. Дженерали отвори първия електронен магазин за безкомисионно (или поне почти безкомисионно) продаване на ГО - НЕ СХВАЩАТЕ ЛИ ТНДЕНЦИЯТА. НАИСТИНА ЛИ СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ НЕЩАТА ЩЕ СПРАТ ДО ТУК? АЗ НЕ СЪМ ВИ ВРАГ, АЗ ПРОСТО КАЗВАМ КАКВО ЩЕ СТАНЕ. И ВИ ДАВАМ ПРИЕМЕР, ЧЕ В ЦИВИЛИЗОВАНИЯ СВЯТ ТОВА ВЕЧЕ Е СТАНАЛО!
19
До посредниците
2011-11-02 18:53:24
Явно ще продължим да се забавляваме. Няма да обвинявам никого, че е тежък олигофрен, просто ще оборя аргументите точка по точка. „Обяснението, че агенти и брокера вършат работа за 5 мин. и взимат еди-какви си много пари е демагогия!” – да демагогия е, не съм казал, че посредниците не вършат работа и че не трябва да бъдат възнаграждавани, стига да има за какво и да продават продукт на пазара, а не задължителен за купуване данъкоподобен продукт. „1) този бизнес е силно конкурентен - дори застрахователите се конкурират помежду си” – ми кой е казал, че бизнеса не е силно конкурентен, аз точно това казвам, че тенденцията е в тази силна конкуренция компаниите да елиминират посредниците и да продават точно продукта ГО през интернет без да начисляват комисион. Не казвам дали това е правилно или неправилно, казвам, че това е тенденцията, че това се е случило по света и ще се случи и у нас. „2) застраховката е продукт, а не данък, той трябва да се обслужва” – Застраховката ГО си е полупродукт, полуданък. По-долу обясних защо е така. Застраховка ГО се обслужва само от компаниите. Ако някой посредник ми каже, че е продал ГО на клиент в Бургас, въпросния клиент е бил виновно лице в ПТП в Габрово и посредникът от Бургас е отишъл в Габрово, за да обслужи ползващото лице ще дойда да го цункам по двете страни. Искам някои от Вас, които и да е, да ми каже как точно е обслужил ползващо лице по ГО, как е влезнал в контакт с това лице, как е разбрал, че се е случило застрахователно събитие и в какво точно се е състояло обслужването му. Не по Каско или по друга зстраховка, просто ми кажете какъв е бил следпордажбения Ви ангажимент по ГО. „3) в обслужването заминават много инвестиции и разходи” – това е пряко свързано с горната точка. Разходите за обслужване на ползващи лица по ГО СА САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА КОМПАНИЯТА. ПОСРЕДНИКЪТ НЯМА И ЕДНА СТОТИНКА РАЗХОД ЗА ОБСЛУЖВНЕ НА ГО. „4) Ако Т.О. не са забелязали, поне 4-5 приятели или роднини се занимават или се занимаваха точно с тази дейност - така са се издържали с почтен труд, а може и да са свързвали двата края - нищо срамно. Сега ако някой Т.О. се радва че хиляди хора са хвърлени в морето на недоимъка и безработицата, тогава съм спокоен - знам че живея сред истински българи.” – Не съм казал, че труда на тия хора е бил непочтен. Аз самият съм се занимавал с тази дейност, много мои приятели, много повче от 4-5 се занимават все още с това. Не се радвам, че някои щял д аостане без работа. Просто констатирам факти. Хиляди хора бяха хвърлени в морето на недоимка след спукването на имотния балон, както казах в един по-долен пост хиляди хора, останаха без препитание и след като авиокомпаниите качиха системите си за продажба насамолетни билети в интернет и прескочиха туристическите агенти. Хиляди ковачи са останали без работа и когато хората престанаха да се возят на конски каруци, качиха се на автомобили и не им трябваше вече някои да им подковава конете. Тогва се появи бизнеса на посредниците по ГО. Това което казвам е, че този бизнес сега изчезва. Независимо дали аз или които и да е го иска или не. Аз просто казвам каква е тенденцията. Не се радвам на чуждото нещастие. Както Ви казах аз съм оставал безработен, не е сигурно, че няма да остана пак. Просто казавам, че Дженерали Ви дава знак на къде отиват нещата. Използвайте времето, за да се преориентирате. „Аз знам, че много хора които се издържат като агенти или сътрудници на брокери сксъваха по няколко чифта обувки да обикалят цяла зима, раздаваха си комисионите почти на 2/3 по клиентите, само и само да остане някой лев за Коледа и Нова Година.” – Голяма грешка от твоя страна, че го споменаваш това за 2/3 от комисиона. Когато аз работих с агенти, като видех такива, дето го правят това ми идваше да ги наритам надолу по стълбите. КОМИСИОНЪТ Е ДА СЕ УСВОЯВА, А НЕ ДА СЕ ВРЪЩА НА КЛИЕНТИТЕ. Щом са имали пари да връщат комисион, значи не им е трябвал – това е моята логика. На посредниците няма да им се налага вече да късат обувки за да продават ГО. Компаниите ще я продават онлайн. За пореден път казвам, това е тенденция, не злорадство. Нека посредниците да си късат обувките за да продават Живот, нещо, което компаниите не могат да продават сами, или домашно имущество или които и да е незадължителен продукт. Нека посредниците да убедят клиент, да дефинират нуждите му, да му вземат парите. Клиентите нямат нужда някой да им обяснява, че имат нуждаот ГО. Те си знаят, че имат, защото така е по закон. На клиентите им трябва максимално евтина ГО – такава е тази продавана онлайн с никакъв или почти никакъв комисион. „Идея нямам защо тези пазарлъци за Гражданската отговорност не ги правят Т.О. например като отидат на бензиностанцията за бензин.” Когато отида да купувам бензин, никой не ме е задължил да го правя. Аз преценявам дали имам нужда. Отивам при посредник (бензиностаниция) и си плащам комисион, защото този посредник е инвестирал в резервоари с бензин, помпи, персонал и т.н. за да ми напълни резервоара, плащам му, за това, че е създал организация бензинът да стигне от Саудитска Арабия до моя резервоар. Аз се нуждая от него. Без него резервоарът ми ще е празен. Когато технологията напредне толкова, че с натисктането на „Ентър” по жицата или уайрлес горивото да се материализира в резервоара ми, бъдете сигурни, ще спра да плащам и на бензиностанциите. Те ще са ми ненужни. Технологиите напреднаха обаче токова, че посредниците по ГО да са ми ненужни. На мен като клиент по ГО ми трябва просто онлайн магазин. ВЪВЕЖДАМ СИ САМ ДАНИИТЕ (сам си върша работата), ползвам куриерска служба (при определена организация и наличие на електронен подпис и куриер не ми е нужен) и получавам ГО – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА, С УНИФИЦИРАНИ УСЛОВИЯ, МАКСИМАЛНО ЕВТИНА – ОТ ИЗВОРА, ПОСРЕДНИК НЕ МИ Е НУЖЕН. АКО МОЖЕХ ДА ПЛАТЯ И НА РАФИНЕРИЯТА, И БЕНЗИНА ПО ИНТЕРНЕТ ДА ДОЙДЕ В РЕЗЕРВОАРА МИ И НА БЕНЗИНДЖИЙТЕ НЯМАШЕ ДА ПЛАЩАМ КОМИСИОН. ТЪЙ КАТО ВСЕ ОЩЕ НЕ МОЖЕ ИМ ПЛАЩАМ. ТОВА ОБАЧЕ НЕ ВАЖИ ЗА ПОСРЕДНИЦИТЕ ПО ГО. С това се надвам, че съм оборил всички аргументи до тук. Чакам други, ако не ги дочакам ще се води, че съм спечелил спора, поне до този момент!
20
КФН
2011-11-02 18:32:59
За читавия брокер винаги ще има работа. Обаче КФН вече допуска двоен стандарт. Забранени бонуси, отстъпки и други подаръци. Добре тези "директни" продажби са точно това, Дженерали погазва наредбите на КФН, ще се радвам "професионалистите" да вземат да ги санкционират. А клиентът, който се смята за образован и кадърен винаги ще търси брокер, просто защото не всички просто сключват застраховката.
1 2 3 4 5

Име:

Коментар:


Анкета

Застраховате ли се?

ГЛАСУВАЙ