Дженерали пусна онлайн застраховки с до 50 лв. отстъпки

01 ноември 2011 | 13:25

Специални цени с максимална отстъпка до 50 лв. за всички полици по застраховка Гражданска отговорност предложи Дженерали Застраховане АД в портал за онлайн продажба на застраховката.

Страницата online.generali.bg стартира от днес и ще донесе няколко значителни преимущества на клиентите, обясниха от дружеството. Основното сред тях са специални онлайн цени с максимална отстъпка до 50 лв. Размерът на намалението ще зависи от възрастта на водача, региона, обема на двигателя, марката на автомобила и историята на щетимостта.

Няколко минути са необходими за поръчка на застрахователната полица по интернет, обясниха още от Дженерали. Хартиеното копие, заедно със стикер и зелена карта ще се доставят безплатно в рамките на 48 часа до посочен от клиента адрес. Полицата може да получи само конкретния клиент, като трябва да представи лична карта на куриера.

Онлайн застраховането на Дженерали България е разработено от собствени екипи на застрахователя в близко сътрудничество с външни консултанти от България и Чехия.

“Дженерали България използва предимството на дългогодишното присъствие и опит на държавите с развити интернет пазари, като Италия и Централна Европа ” отбеляза София Христова, Директор онлайн застраховане, CRM и проектен офис в Дженерали България.

Порталът предлага само едногодишни полици с еднократно заплащане. За сключване на полица с по-кратък срок, при условията на чл.262 от КЗ, клиентите трябва да посетят най-близкото за Вас представителство на Дженерали.


по темата

Коментари (50)

21
До "До посредниците"
2011-11-02 18:11:18
"НАИСТИНА НЕ ВИЖДАМ ЗА КАКВО МУ Е НУЖЕН НА КЛИЕНТА ПОСРЕДНИК, КЛИЕНТА СЯДА НА КОМПЮТЪРА ВЪЕЖА ДАННИТЕ, ПЛАЩА ЦЕНАТА, ПОЛУЧАВА ДОКУМЕНТА. За какво му е посредник комисионер на тоя клиент. Какво ще го посъветва тоя комисионер, какво повече ще му даде, в какво ще го убеждава? Дали комисионът е 1% или 35% няма значение, просто е ненужен." ВИЖ, РАЗБИРАЧ, ЩО ТИ Е НАПРИМЕР МАГАЗИН ЗА ТЕХНИКА, ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ, КАТО МОЖЕ ДА ИМА САМО УЕБСАЙТОВЕ?? А? КАКВО ТЕ КОНСУЛТИРАТ ПОВЕЧЕ В МАГАЗИНА, ТИ ВСИЧКО СИ ЗНАЕШ??? АЙДЕ СЕДНИ И ПОМИСЛИ, ЧЕ НЕ ВСЕКИ Е КОМПЮТЪРНО ГРАМОТЕН ДА ПАЗАРУВА В ИНТЕРНЕТ. А И НЕ ВИНАГИ ВСЕКИ ИСКА ДА ПАЗАРУВА В ИНТЕРНЕТ? ПРАВОТО НА ИЗБОР ТРЯБВА ДА ГО ИМА. ИСКАМ СЕГА Д АМИ КАЖЕШ КОЛКО СТРУВА ЕДИН САЙТ ЗА ПРОДАЖБИ С ВСИЧКИТЕ МУ ЕКСТРИ - НЕ ТАКЪВ ЗА 200 ЛВ. С ДВЕ КАРТИНКИ, А ТАКЪВ СЪС СЕРИОЗНИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ И ПОДДРЪЖКА. АЙДЕ СЕГА ГО ИЗДЪРЖАЙ ТОЯ САЙТ С 0,0005%
22
broker
2011-11-02 18:03:07
До До посредниците Лошо е когато хора, които не са запознати с технологията на онлайн продажбите на ГО към момента пишат глопусти не му е тука мястото да калкулирам колко струва издаването на една полица онлайн но разходи от порядъка на 7-8% са много оптимистични при условие, че в развитите пазари се плащат по 20$+ само за клик на рекламата представете си при 5% конвершън рейт за какво става дума като разходи. Още веднъж казвам на мен ми мирише на картел. Не ме разбирайте погрешно аз съм за онлайн застраховането и съм убеден, че това е бъдещето но в свободните пазари, с компании които имат ясна политика. И КФН която не е просмукана от лобита
23
До всички тежки олигофрени!
2011-11-02 17:01:32
Точка първа: Дефиниция: "Тежък олигофрен (Т.О.)" е всеки бъгларски индивид, който смята, че на Вуте трябва да му е зле - така неговото лично благоденствие не се подобрява, ама вътредушевното му става едно такова ... по-готино. Обяснението, че агентаи брокера вършат работа за 5 мин. и взимат еди-какви си много пари е демагогия! Защото: 1) този бизнес е силно конкурентен - дори застрахователите се конкурират помежду си 2) застраховката е продукт, а не данък, той трябва да се обслужва 3) в обслужването заминават много инвестиции и разходи 4) Ако Т.О. не са забелязали, поне 4-5 приятели или роднини се занимават или се занимаваха точно с тази дейност - така са се издържали с почтен труд, а може и да са свързвали двата края - нищо срамно. Сега ако някой Т.О. се радва че хиляди хора са хвърлени в морето на недоимъка и безработицата, тогава съм спокоен - знам че живея сред истински българи. Изначалната завист вродена у нашия народ е толкова опропастяваща, че и след 30 г. няма да сме мръднали от дъното. Аз знам, че много хора които се издържат като агенти или сътрудници на брокери сксъваха по няколко чифта обувки да обикалят цяла зима, раздаваха си комисионите почти на 2/3 по клиентите, само и само да остане някой лев за Коледа и Нова Година. Пак ще го повторя за Т.О. - при тази конкуренция, малцина са направили сериозни богатства. Идея нямам защо тези пазарлъци за Гражданската отговорност не ги правят Т.О. например като отидат на бензиностанцията за бензин. Там никой защото не забогатява, то е милостиня ... Заразна способност да се мразим едни други ...
24
До посредниците
2011-11-02 16:54:32
до broker - трябва да си призная, че си по-скоро прав. Така е, цените и за директни продажби и за продажби през посредник тряба да са еднакви. Но и тия 7-8 % за които говориш са много. Около 0,5-1,0 % (колкото вероято струва поддръжката на интернет сайта са достатъчни) като комисион. Че вие посредниците няма да работите с Дженерали е ясно, но какво ще направите, когато и ДЗИ отвори онлайн магазин, след това ще го направи и Уника, след това и още и още и т.н. Грамотните клиенти масово ще се ориентират към тия компании, това ще доведе до ценови натиск към компаниите, които се инатят и продължават да не продават без комисион. Вие посредниците, които разчитате на тия продажби ще станете посредници само на мангалите и чичо Манчовците, които ги е страх от компютър. Хората, които изпитват страх от компютъа ще стават все по-малко и по-малко дори и в нашата страна. Рисковата част по тази застраховка ще се качва постоянно. Разходите за аквизиция, включително и за комисионните ще падат. Само на мангали и чичо Манчовци няма да издържите. Големите брокери, които ще си направят онлайн система за продажби ще продават и то успешно, но ще продават огромни обеми на много малки комисионни. Но и така ще продават само централите на брокерите, брокерските офиси в Сливен, Попово, Карнобат и Сусурлево няма да продадат нищо. Просто това е бъдещето. Това нещо вече се е случило по света. До "Брокер от Пловдив" - виждам, че те оставих без аргументи, аз ти давам примери, обосновавам се, аргументирам се, а ти само обиждаш и боравиш със заклинания. Разбирам, че си разстроен, и аз съм оставал безработен. Но сега просто преспи, събуди се и отново премисли всичко, което съм ти казал. В тази застраховка посредникът е по-скоро излишен, ако не съвсем излишен то ролаята му се свежда до куриерски, писарски и регистраторски функции. За това не се полагат повече от 2-3% комисион. Спри да разчиташ на тази застраховка. Още няколко години ще капе, ще капе и в един момент ще секне. Използвай тези години за да се преориентираш! Знаеш, че съм прав. :-) Не знам защо постовете ми се публикуват по два-три пъти. Може и в мен да е грешката, но това просто няма отношение към дискусията ни. Ако това, че публикувам по- 2-3 пъти ти е единствения аргумент с койот да ме оборваш, ще приема, че съм спечелил спора! Лека вечер!
25
sysadmin
2011-11-02 16:42:07
otnosno publikuvaneto na komentarite po nyakolko pati problema e va sajta, kogato natisnesh refresh buttona te kara da submitnesh otnovo formata s komentarite tkak 4e administratorite da obyrnat vnimanie i osven tova linkovete za stranici sled 1 sys komentarite ne rabotya tova pak e kym administratorite na sajta uspeh s otstranyavaneto na bugovete, de da imashe koi na men da mi gi kazva za moite sajtove:)
26
broker
2011-11-02 16:38:30
Просто нямам думи, тук не става въпрос дали е по добре да се прави застраховката онлайн или не, тука става въпрос за дискриминация и принуждаване на посредниците да работят по други тарифи от тези на компаниите. Ами ако посредника има ресурс да е по ефективен от компанията и може да реализира продажбите на по ниска себестойност тогава къде е логиката той да не може да продава на същите цени като компаниите. Та мисълта ми е, че това е политика на дискриминация към застрахователните брокери. В нашта фирма ще сложим на най-горния рафт полиците на тези компании, докато те не си променят политиката на двойно тарифиране. И какво ги претиснява тях ако реша да напиша полица по техните тарифи без да получа комисион? Просто да кажат следното по тарифата за онлайн комисиона ни е равен на нашите разходи, които по мое мнение не са по малко от 7-8% и това е, всичко останало мирише на картелно споразумение за определен пазар в което водещо място заема КФН.
27
broker
2011-11-02 16:18:00
Просто нямам думи, тук не става въпрос дали е по добре да се прави застраховката онлайн или не, тука става въпрос за дискриминация и принуждаване на посредниците да работят по други тарифи от тези на компаниите. Ами ако посредника има ресурс да е по ефективен от компанията и може да реализира продажбите на по ниска себестойност тогава къде е логиката той да не може да продава на същите цени като компаниите. Та мисълта ми е, че това е политика на дискриминация към застрахователните брокери. В нашта фирма ще сложим на най-горния рафт полиците на тези компании, докато те не си променят политиката на двойно тарифиране. И какво ги претиснява тях ако реша да напиша полица по техните тарифи без да получа комисион? Просто да кажат следното по тарифата за онлайн комисиона ни е равен на нашите разходи, които по мое мнение не са по малко от 7-8% и това е, всичко останало мирише на картелно споразумение за определен пазар в което водещо място заема КФН.
28
Брокер от Пловдив
2011-11-02 16:16:37
Аааа, поумняваш, вече си пусна мнението само два пъти. За сметка на това отново доказваш, че си глупав като тия от Дженерали...
29
До посредниците
2011-11-02 15:04:34
"Брокер от Пловдив", аз не съм те обиждал, не ме обиждай и ти! А сега да ти отговоря: Не не съм малоумен. Просто казвам това, което казвам, Още един път ще ти повторя, отвори Гугъл и на си потърси онлайн автомобилна застраховка, директно от компанията или от онлайн портал за продажба, без комисион или със съвсем минимален и символеичен. ЩЕ НАМЕРИШ, ПРОСО ЩЕ НАМЕРИШ ТАКИВА В ЦИВИЛИЗОВАНИТЕ СТРАНИ. Така е по света, така ще е и тук. Дженрали са първите, но ще има и още. Кебапчета, пилета, кило захар, бензин, тия неща свършиха. Застраховката ГО си е данъкоподобен разход, задължителен, унифициран, клиентът по ГО не е пряк ползвател на услугата, ако водача на плати ще бъде санкциониран - типични характеристики на данък. Сключването на тази застраховка е административен процес, не е търговски процес. НАИСТИНА НЕ ВИЖДАМ ЗА КАКВО МУ Е НУЖЕН НА КЛИЕНТА ПОСРЕДНИК, КЛИЕНТА СЯДА НА КОМПЮТЪРА ВЪЕЖА ДАННИТЕ, ПЛАЩА ЦЕНАТА, ПОЛУЧАВА ДОКУМЕНТА. За какво му е посредник комисионер на тоя клиент. Какво ще го посъветва тоя комисионер, какво повече ще му даде, в какво ще го убеждава? Дали комисионът е 1% или 35% няма значение, просто е ненужен. (За твоя информация виждал съм 33% комисион с очите си, но съм сигурен, че и 35% е имало). Тие неща не го говоря за да се заяждам с теб. Просто ти отварям очите, сега са Дженерали, после почват и другите, по света вече са почнали, че чак са и свършили, още един път тиказвам, погледни Гугъл. И още един пример, преди няколко години си купувах самолетните билети от туристически агенти, ходих при тях с пачки, те джуркаха някакви недостъпни за широката публика бази данни, издаваха ти хартиен билет и прибираха парите. От пет години поне не съм си купувал реален билет за самолет, никога вече няма и да си купя, билетите поевтиняха, светът стана по-достъпен и накрая всички са доволни и клиентите и самолетните компании и т.н., само посредниците изгоряха. Така ще изгориш и ти ако не ме послушаш, ориентирай бизнеса си към сделки в които посредничеството е уместно и необходимо и продуктите не са задължителни - животозастраховане, някои други продукти на общото, финансови консилтации или просто напусни тоя бранш. То и без да го напуснеш, като те слушам пазара скоро сам ще те помете, а ти ще си сънуваш добрите стари времена на бабите с кочаните и високите комисионни. И за да не ме заподозрете в пристрастност ще кажа, че вече не работя в застрахователния бизнес, просто си казвам мнението, А ОСВЕН ВСИЧКО ДРУГО СЪМ И КЛИЕНТ И КАТО ГЛЕДАМ ЦЕНИТЕ ОТ ОНЛАЙН МАГЗИНА НА ДЖЕНЕРАЛИ НИКАК НЕ СА ВИСОКИ. ЩЕ СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ! :-)
30
До посредниците
2011-11-02 14:28:53
"Брокер от Пловдив", аз не съм те обиждал, не ме обиждай и ти! А сега да ти отговоря: Не не съм малоумен. Просто казвам това, което казвам, Още един път ще ти повторя, отвори Гугъл и на си потърси онлайн автомобилна застраховка, директно от компанията или от онлайн портал за продажба, без комисион или със съвсем минимален и символеичен. ЩЕ НАМЕРИШ, ПРОСО ЩЕ НАМЕРИШ ТАКИВА В ЦИВИЛИЗОВАНИТЕ СТРАНИ. Така е по света, така ще е и тук. Дженрали са първите, но ще има и още. Кебапчета, пилета, кило захар, бензин, тия неща свършиха. Застраховката ГО си е данъкоподобен разход, задължителен, унифициран, клиентът по ГО не е пряк ползвател на услугата, ако водача на плати ще бъде санкциониран - типични характеристики на данък. Сключването на тази застраховка е административен процес, не е търговски процес. НАИСТИНА НЕ ВИЖДАМ ЗА КАКВО МУ Е НУЖЕН НА КЛИЕНТА ПОСРЕДНИК, КЛИЕНТА СЯДА НА КОМПЮТЪРА ВЪЕЖА ДАННИТЕ, ПЛАЩА ЦЕНАТА, ПОЛУЧАВА ДОКУМЕНТА. За какво му е посредник комисионер на тоя клиент. Какво ще го посъветва тоя комисионер, какво повече ще му даде, в какво ще го убеждава? Дали комисионът е 1% или 35% няма значение, просто е ненужен. (За твоя информация виждал съм 33% комисион с очите си, но съм сигурен, че и 35% е имало). Тие неща не го говоря за да се заяждам с теб. Просто ти отварям очите, сега са Дженерали, после почват и другите, по света вече са почнали, че чак са и свършили, още един път тиказвам, погледни Гугъл. И още един пример, преди няколко години си купувах самолетните билети от туристически агенти, ходих при тях с пачки, те джуркаха някакви недостъпни за широката публика бази данни, издаваха ти хартиен билет и прибираха парите. От пет години поне не съм си купувал реален билет за самолет, никога вече няма и да си купя, билетите поевтиняха, светът стана по-достъпен и накрая всички са доволни и клиентите и самолетните компании и т.н., само посредниците изгоряха. Така ще изгориш и ти ако не ме послушаш, ориентирай бизнеса си към сделки в които посредничеството е уместно и необходимо и продуктите не са задължителни - животозастраховане, някои други продукти на общото, финансови консилтации или просто напусни тоя бранш. То и без да го напуснеш, като те слушам пазара скоро сам ще те помете, а ти ще си сънуваш добрите стари времена на бабите с кочаните и високите комисионни. И за да не ме заподозрете в пристрастност ще кажа, че вече не работя в застрахователния бизнес, просто си казвам мнението, А ОСВЕН ВСИЧКО ДРУГО СЪМ И КЛИЕНТ И КАТО ГЛЕДАМ ЦЕНИТЕ ОТ ОНЛАЙН МАГЗИНА НА ДЖЕНЕРАЛИ НИКАК НЕ СА ВИСОКИ. ЩЕ СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ! :-)
1 2 3 4 5

Име:

Коментар:


Анкета

Застраховате ли се?

ГЛАСУВАЙ