Плащат до час обезщетение по Каско

05 декември 2011 | 09:09

Нови пунктове за ликвидация на щети и информационно обслужване ще открива Бул Инс. "Стремежът ни е да улесним клиентите, да им спестим време, да бъдем по-близо до тях и да сме съпричастни с проблемите им", казва изпълнителният директор на дружеството Петрозар Петков.

Нововъведението е част от плана за цялостна децентрализация на ликвидацията на щети. Само на територията на София са изградени 9 нови центъра за обслужване, а в страната вече са над 50.

Същевременно мобилните групи на "Бул Инс", които също се увеличават, работят 24 ч в денонощието. Това води до по-бързо и качествено обслужване на пострадалите. Мобилните групи помагат на място при попълване на двустранните протоколи, правят оглед и завеждат щети. Внедрена е и иновационна система - SMS с информация къде и кога клиентът да получи обезщетението си. Създадена е безкасова технология за бързо ликвидиране на щети и изплащане на обезщетения. Модерната организация се осъществява съвместно с всички оторизирани сервизи у нас, с всеки от които Бул Инс има договор. От няколко години дружеството е разработило и т.нар. Бърза писта за изплащане на щети до 500 лв. в рамките на 1 ч.

Като доказан лидер в автомобилното застраховане, коректен и сигурен партньор с модерна концепция за постоянно разширяване и разнообразяване на продуктите Бул Инс разработи няколко варианта на застраховката Kаско, за да задоволи различните нужди на клиентите си. "Хит Каско" дава освен стандартните отстъпки и допълнителен бонус от 25%. "Вип Каско" дава възможност на клиента за избор на място за маркировка, завеждане на щета и оглед. Еднократно за периода на валидност на полицата има и безплатна пътна помощ до най-близкия сервиз дори без колата да е претърпяла ПТП. "Каско Класик" покрива пълна или частична загуба на застрахованата кола съгласно избраната клауза и дава по-голяма възможност за избор на условия за ликвидация при по-ниски тарифни числа плюс 20% бонус.

За коли на възраст до 4 г. и 6 м. има възможност за ремонт с възлагателно писмо в сервиза на официалния вносител без завишение на премията. Ако колата е до 10 г., тя може да се ремонтира с възлагателно писмо в сервизи, с които "Бул Инс" има договор. Клиентът ползва и безплатна пътна помощ след застрахователно събитие. Покритията важат и за чужбина, ако клиентът има и "Гражданска отговорност" в "Бул Инс", което му носи и 30% отстъпка. Доказателство за качеството на тези три продукта е, че компанията получи награда "Финансов продукт на годината 2010" в категорията "Общо застраховане".

Източник: Стандарт


по темата

Коментари (3)

1
клиент
2011-12-05 16:01:52
До Бул Инс - сменете високомерния си служител в офис Варна, толкова противен и нелюбезен човек рядко се среща!!!
2
Застраховател
2011-12-05 15:03:52
Може и да стане в Шуменска област - ако смените управителя си. Как ще е близо до клиента, като говори развален български и не може да борави с професионалните термини , ами то не го разбират хората.
3
ВъзмУтен
2011-12-05 09:26:14
Леле какво безочие. На тия системата им не беше тръгнала няколко дни след като отпадна маркирането. Какво се хвалят сега. Три месеца предварително се знаеше срока, а когато отидох да отпиша щета след ремонт - момчето го няма, системата не работи. Бях си взел специално отпуска, защото, забележете - с изключение на 1 или 2 пункта, останалите работят от понеделник до петък, а щетата се отписвала там, където било първоначалното маркиране (така ми обясни техен служител, въпреки, че според други техни служители не било така - ??!?!?!?!!!). НЯМА по-неудобна и нещадяща времето, удобството и нервите на клиента система за КАСКО от тази на Бул Инс.
1

Име:

Коментар:


Анкета

Застраховате ли се?

ГЛАСУВАЙ