Първата виртуална застраховка в социална игра в Интернет

Компанията Farmers Insurance Group Inc. предложи първо в историята на застраховането виртуално покритие в социална игра в Интернет. Днес офертата беше отправена към 60 милиона виртуални фермери, какъвто е средния брой на играещите във FarmVille.
Земеделците ще могат да използват виртуална версия на 75-метровия цепелин на компанията - Farmers Insurance Airship. Когато поставят дирижабъла над фермата си, те ще получават застраховка срещу повяхване на реколтата, което означава, че посевите просто няма да вехнат. В първите 10 дни на кампанията дирижаблите ще се ползват безплатно.
„Това е иновативен и вълнуващ начин да демонстрираме онлайн и интерактивно присъствие“, коментира Кевин Келсо, директор маркетинг на Farmers Insurance Group Inc. Компанията предлага продукта в партньорство с компанията Zynga, авторът на сочената за най-популярна игра във Facebook.
Наскоро почитателите на FarmVille бяха известени, че имат шанс за да преживеят част от виртуалния си живот в реалността, като спечелят полет за себе си и компания на борда на най-големия дирижабъл в света - истинския Farmers Insurance Airship. Щастливците ще бъдат определени чрез лотария до 15 ноември 2010 г.