КЗП: "Разводът" с два от мобилните оператори вече е по-лесен
„Сегашните проверки на КЗК са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите”, заяви в студиото на „Здравей, България” по Нова телевизия председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив.
„Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.
„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов. Така вече с два мобилни оператора можем да се "развеждаме" лесно. В момента се водят преговори по въпроса и с третия мобилен оператор.